Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur, zaterdag van 12:00 tot 15:00 uur.

Bij Mallofprint doen we ons best om alle belangrijke informatie zo uitgebreid en duidelijk mogelijk op onze website te vermelden. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er onduidelijkheden ontstaan en dat je als klant met vragen blijft zitten. Daarom hebben we hieronder een overzicht gecreëerd met de meest gestelde vragen.

Zit jouw vraag er niet tussen of heb je een andere vraag of opmerking? Vul dan ons contactformulier in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om jouw vraag of opmerking te beantwoorden.

    Wat zijn de contactgegevens van Mallofprint?

    E-mailadres: info@mallofprint.nl
    Telefoonnummer: 010 485 84 88

    Staat het volledige assortiment van Mallofprint online?

    Ja, het hele assortiment van Mallofprint staat online.

    Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

    Klik hier voor de algemene voorwaarden van Mallofprint.

    Kan ik een offerte ontvangen?

    Ja. Dat is mogelijk. Neem contact op met onze klantenservice.

    Kan iemand helpen met de bestanden of eventueel de opmaak doen voor mij?

    Onze grafische vormgevers helpen je graag bij het ontwerpen en produceren van jouw product. Ook bij het uploaden van bestanden staan onze experts voor je klaar.

    Ik weet niet of mijn bestelling goed is gegaan?

    Na het afronden van je bestelling ontvang je van ons een bevestiging per mail. Onze experts zorgen ervoor dat afdrukken van jouw drukwerk vlekkeloos verloopt.

    Zijn er extra kosten wanneer ik bestel bij Mallofprint?

    Nee. Wij hanteren scherpe en transparante tarieven, zodat je nooit voor financiële verrassingen komt te staan.
    Houdt er wel rekening mee dat de verzendkosten kunnen verschillen per product.

    Ik kan het gewensde aantal van mijn drukwerk niet vinden?

    Geef bij aantallen het gewenste aantal in. Ontstaat er toch een probleem? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat het gewenste aantal door ons gedrukt gaat worden.

    Hoe bestel ik mijn drukwerk?

    Het bestellen is vrij eenvoudig en gebeurt in slechts 3 eenvoudige stappen.

    1. Kies je product en doorloop de opvolgende stappen.
    2. Rond je bestelling af en kies de gewenste betaalmethode.
    3. Upload je digitale bestand en rond je bestelling af.

    Na het afronden ontvang je van ons een bevestiging en is je bestelling voltooid.

    Moet ik mij registreren?

    Ja, om je drukwerk op de juiste manier te kunnen versturen en de factuur goed te kunnen maken hebben wij je gegevens nodig. Wij gaan zeer zorgvuldig met deze persoonlijke gegevens om. Zie onze privacy pagina.

    Zijn mijn bestanden geschikt om te drukken?

    Wij ontvangen het liefst PDF-bestanden van je. Met deze bestanden kunnen wij je drukwerk op de juiste wijze produceren.
    De volgende type bestanden kan je bij ons uploaden t/m een bestandsgrootte van 100 MB;
    .pdf, .psd, .ai, .eps, .jpg, .png, .tiff

    Waar en wanneer lever ik mijn bestanden aan?

    Je kan je drukwerk bestanden aanleveren nadat de betaling is afgerond. Na de betaling is er een upload mogelijkheid. Upload bestanden van maximaal 100 MB.

    Ik heb een verkeerd bestand geüpload. Waar kan ik deze opnieuw uploaden?

    Klik op het bestand en verwijder deze voordat je de bestelling voltooid. Is het niet gelukt om het tijdig te verwijderen? Neem dan contact op met onze klantenservice!

    Hoe weet ik of mijn bestanden juist zijn?

    Wij van Mallofprint controleren je bestanden zorgvuldig. Mocht er iets mis zijn met deze bestanden dan nemen wij uiteraard contact met je op en adviseren hoe deze aan te passen.

    Wat zijn de verzendkosten?

    Bij bestellingen tot een bedrag van € 75,- brengen we € 15,- in rekening voor een verzending naar één adres in Nederland of België.

    Gratis verzending
    Bij bestellingen vanaf € 75,- verzenden we GRATIS naar één adres in Nederland of België.

    Extra afleveradres
    Wil je jouw bestelling op meerdere adressen laten bezorgen? Neem hiervoor contact met ons op.

    Kan ik ook een pakket verzenden naar het buitenland?

    Het is mogelijk om je pakket naar het buiten te verzenden. Plaats de bestelling eerst met een adres in Nederland. Neem vervolgens contact op met onze klantenservice, zodat zij het adres kunnen aanpassen. Je ontvangt een aparte factuur voor de verzendkosten.

    Let op: voor het verzenden van een pakket naar het buitenland gelden speciale tarieven. Deze tarieven zijn afhankelijk van het land, het gewicht en de snelheid van de verzending.

    Krijg ik een track en trace code bij mijn bestelling?

    Nadat wij jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je via de mail een track en trace code, zodat jij de bestelling kan volgen.

    Kan ik mijn bestelling afhalen?

    Ja natuurlijk. Geef dit bij je bestelling aan en wij zorgen ervoor dat je drukwerk op tijd klaar staat op locatie.

    Wanneer krijg ik mijn drukwerk geleverd?

    Over het algemeen worden alle bestellingen binnen 24 uur geproduceerd, waarna de bestelling naar het opgegeven adres wordt verzonden.

    Ik ga een grote oplage bestellen. Heeft dit invloed op de levertijd?

    Ja, dit heeft invloed.

    Kan ik een proefdruk ontvangen en heeft dit invloed op de levertijd?

    Ja. Het is mogelijk om één exemplaar te bestellen.

    Is de levertijd gegarandeerd?

    Je ontvangt van ons altijd een verwachte leverdatum en we doen ons best om deze leverdatum te halen. Het is echter geen garantie.

    Diverse factoren kunnen namelijk van invloed zijn op de daadwerkelijke leverdatum. Het is dus van groot belang om bestanden aan te leveren die voldoen aan de aanleverspecificaties. Daarnaast kunnen wij niets doen aan problemen bij de verzendpartij of andere onverhoopte omstandigheden.

    Wat zijn de levertijden?

    De levertijden zijn verschillend per product. Het afdrukken en binden van een boek neemt namelijk meer tijd in beslag dan de productietijd van een flyer of visitekaartjes.

    Hoe dien ik een klacht in?

    Het indienen van een klacht is vrij eenvoudig. Neem contact met ons op door middel van info@mallofprint.nl. Wij nemen de klacht uiterst serieus en nemen het direct in behandeling. Feedback is dan ook van harte welkom, want op die wijze kunnen wij als online drukkerij blijven innoveren en ontwikkelen.

    Wij bieden 100% tevredenheidsgarantie en zullen er alles aan doen om je tevreden te stellen.

    Staat jouw vraag er niet bij of kunnen wij jou op een andere manier van dienst zijn? Neem dan direct contact op met onze klantenservice! Wij helpen je graag bij het beantwoorden van jouw vragen en gezamenlijk kijken we naar een passende oplossing.